Jedinstveni upravni odjel

 
 

Đurđica Ružak, diplomirana pravnica- Pročelnica

Opis poslova i zadataka:

 rukovodi Jedinstvenim upravnim odjelom u skladu sa zakonom i drugim propisima organizira, brine o izvršavanju i nadzire obavljanje poslova, daje upute za rad zaposlenima i koordinira rad Jedinstvenog upravnog odjela

 obavlja poslove u svezi pripremanja sjednica općinskog vijeća

 predlaže donošenje akata za čije je predlaganje ovlašten, donosi akte sukladno posebnim propisima, priprema nacrte općih akata, programa, izvješća   

 brine o zakonitom radu općinskog vijeća

 provodi neposredan nadzor nad radom u Jedinstvenom upravnom odjelu

 vodi postupke pred pravosudnim i upravnim tijelima prema dobivenoj punomoći, vodi upravni postupak i rješava u upravnim stvarima iz nadležnosti upravnog tijela

 poduzima mjere za osiguranje učinkovitosti u radu, brine o stručnom osposobljavanju i usavršavanju djelatnika i o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad

 prati propise iz nadležnosti Jedinstvenog upravnog odjela

 upravlja postupkom javne nabave

 poduzima mjere za utvrđivanje odgovornosti za povrede službene dužnosti

 osigurava suradnju Jedinstvenog upravnog odjela s tijelima državne uprave, tijelima lokalne i regionalne (područne) samouprave i drugim institucijama

 

 Paulina Bogović, upravni i birotehnički stručni radnik - Administrativni referent

Opis poslova i zadataka:

obavlja opće i administrativne poslove sukladno Uredi o uredskom poslovanju za potrebe odjela (prima telefonske pozive, vodi brigu o nabavci potrošnog materijala), daje opće informacije, izrađuje jednostavne akte i izvješća

vodi brigu o objavljivanju informacija na mrežnoj stranici

odgovara za korištenje i čuvanje pečata i štambilja Općine

izrađuje godišnja izvješća iz područja javne nabave, kulturne djelatnosti

obavlja poslove pisarnice, a osobito primanja i pregleda pismena i drugih dokumenata, njihovog razvrstavanja i raspoređivanja, upisivanja u e-ured, dostave u rad, otpremanja, razvođenja te njihova čuvanja u pismohrani

obavlja poslove pismohrane, a osobito poslove čuvanja i izlučivanja pismena te drugih dokumenata

u suradnji s pročelnikom priprema materijale za sjednice Općinskog vijeća, izrađuje zapisnike sa sjednica, te obavlja poslove pripreme akata za objavu i nadzor

vodi propisane evidencije iz uredskog poslovanja

vodi postupke javne nabave

obavlja uredske i druge poslove po nalogu pročelnika


 Tatjana Gorišek Jančin, ekonomistica -Viša referentica za financije i proračun 

Opis poslova i zadataka:

obavlja poslove vođenja knjigovodstva, obavlja plaćanja putem Internet bankarstva i po potrebi plaćanja ispisom virmana, obavlja poslove pripreme vođenja platnog prometa Općine, obavlja materijalno poslovanje Općine, obavlja blagajničke poslove, obavlja obračun plaća dužnosnika, službenike i namještenika  te naknade za članove predstavničkog tijela, radnih tijela, vanjskih suradnika, stipendista  korisnika prava iz sustava socijalne skrbi, obavlja poslove salda konta,  obavlja poslove likvidature, prijema i upisa dolaznih računa, sastavlja izlazne račune, vodi knjigovodstvene evidencije o obveznicima lokalnih poreza i drugih davanja koja su prihod proračuna Općine. Vodi evidenciju i obračun putnih naloga 

priprema podatke za izradu proračuna, sudjeluje u izradi nacrta prijedloga proračuna, nacrta prijedloga izmjena i dopuna proračuna i nacrta prijedloga preraspodjele sredstava u proračunu. Obavlja poslove računovodstva i računskog plana, prati izvršen je prihoda i rashoda proračuna. Izrađuje periodična i godišnja financijska i druga izvješća. Nadzire izvršenje financijskih obveza po ugovorima. Sudjeluje u obradi komunalnih podataka za utvrđivanje financijskog stanja potraživanja. Priprema podatke za prisilnu naplatu dugovanja

odgovara za kompletnost i zakonitost financijske dokumentacije

vodi evidenciju i arhive računovodstvenih dokumenata. Vodi evidenciju prisutnosti na poslu i godišnjih odmora. Obavlja poslove evidencije osnovnih sredstava te evidenciju imovine u registru nekretnina. Obavlja poslove vezane uz sustav unutarnje kontrole

obavlja i druge poslove o nalogu pročelnika

Jelena Posilović, inženjerka građevinarstva -  Viša referentica za infrastrukturu i provedbu projekata

Opis poslova i zadataka:

 analizira, izrađuje planove razvoja, predlaže mjere, sačinjava potrebna izvješća iz područja komunalne djelatnosti, kontinuirano surađuje sa investitorima, poduzetnicima, nadležnim javnopravnim tijelima, te drugim pravnim osobama i građanima na pripremi, praćenju i provedbi godišnjih programa iz područja komunalne djelatnosti

 prati stanje i propise iz područja EU posebno vezane uz korištenje sredstava EU za sufinanciranje projekata, predlaže i koordinira projekte Općine vezane uz financiranje iz fondova EU. Obavlja poslove vezane uz prikupljanje informacija o potrebama i projektnim idejama na razini Općine te sudjeluje u planiranju dinamike pripreme i provedbe projekata za prijavu na natječaje i pozive EU. Obavlja poslove vezane uz pripremu projektnih prijedloga, pružanja stručne pomoći službenicima u svim fazama pripreme i provedbe projekata te u poštivanju procedura. Sudjeluje u poslovima pripreme i provođenja projekata financiranih iz EU fondova i drugih izvora  

 pokreće i sudjeluje pri nadležnim tijelima u postupcima ovjere elaborata, ishođenja lokacijskih dozvola, potvrda na glavni projekt, rješenje o uvjetima gradnje za projekte Općine i pribavlja potrebnu prateću dokumentaciju, sudjeluje u izradi dokumenata prostornog i urbanističkog uređenja (prostorni, urbanistički i detaljni planovi, program mjera, izvješća o stanju u prostoru) i ostalih dokumenata, sudjeluje u upravnim postupcima uvida u idejne projekte na području Općine, te sudjeluje u ostalim postupcima i projektima vezanim uz prostorno, prometno i urbanističko planiranje

 vodi upravni postupak i rješava u upravnim stvarima u predmetima priključenja na komunalnu infrastrukturu, uzurpacije javnih puteva, uklanjanja kioska i pokretnih naprava, komunalne naknade i komunalnog doprinosa

 obavlja poslove vezane uz postupke javne nabave

 obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika

 

Marinela Katona Jurić, magistra komunikologije - Viša referentica za društvene djelatnosti

Opis poslova i zadataka: 

 obavlja stručne poslove vezane uz dodjelu stipendija učenicima i studentima, utvrđuje prijedlog ugovora te prati izvršavanje ugovora o dodjeli stipendije, nabave udžbenika i ostalog radnog materijala

 obavlja poslove vezane uz financiranje udruga iz proračuna Općine, priprema javne pozive i natječaje, priprema prijedloge ugovora za financiranje udruga, nadzire izvršenje odobrenih programa i projekata, izrađuje potrebna izvješća, prati i potiče rad udruga te pruža stručnu pomoć u realizaciji programa udruga, vodi evidenciju udruga koje se financiraju iz proračuna Općine

 obavlja poslove praćenja natječaja i poziva za prijavu projekata za financiranje iz EU i ostalih međunarodnih i nacionalnih fondova 

 obavlja poslove pripreme, obrade i izrade dokumentacije za prijavu projekata i programa koji se financiraju iz EU fondova i ostalih izvora financiranja 

 obavlja poslove pripreme, izrade, provedbe, izvješćivanja, provedbe i učinaka akata strateškog planiranja

 obavlja poslove pripreme, realizacije i promocije općinskih manifestacija, koordinira suradnju s općinskim udrugama i drugim sudionicima u kreiranju programa manifestacija; organizira i/ ili koordinira manifestacije kojima je pokrovitelj Općina te druga događanja od interesa za Općinu

 obavlja stalne i složenije poslove unutar odjela, postupa po zamolbama za financiranjem/pokroviteljstvom te sudjeluje u postupku financiranja udruga iz Proračuna Općine

 obavlja poslove službenog protokola te poslove vezano uz međugradsku i međunarodnu suradnju, koordinira sastanke i prijeme načelnika te brine o reprezentaciji

 objavljuje i prosljeđuje informacije od javnog interesa, brine o odnosima s javnošću, medijskoj pokrivenosti informacija, priprema izjave za medije, organizira i vodi konferencije za medije

 stručno komunicira izvan upravnog odjela u svrhu prikupljanja i razmjene informacija

 priprema materijale iz svog područja djelovanja za sjednice Općinskog vijeća i njegova radna tijela te načelnika

 obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika


  

Pravilnik o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Hum na Sutli, objavljen u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije, broj 13/24, 23/24, 22/25, 34/25)

vrh stranice